REGULAMIN
REGULAMIN CATERINGU DIETETYCZNEGO
”FIT PRZYSTAŃ”
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług cateringu dietetycznego Zakład Produkcji Cateringowej Sp. z o.o., NIP 8451998878, REGON 52027185400000, zwany dalej “Fit Przystań- catering dietetyczny”.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
2. Definicje
- Klient – podmiot składający zamówienie w Fit Przystań.
- Usługa – przygotowanie i dostawa posiłków w ramach świadczenia Usług przez Sprzedawcęna warunkach określonych w Umowie i niniejszym Regulaminie.
- Pakiet dostarczony – rozumie się jako pakiet dietetyczny przekazany do rąk własnych osoby upoważnionej, bądź pozostawiony we wskazanym przez Klienta miejscu. W przypadku gdy pakiety pzostawiane są we wskazanym przez Klienta miejscu, Fit Przystań – catering dietetyczny nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie łańcucha chłodnicznego, uszkodzenie pakietu bądź jego ewentualne zaginięcie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem serwisu internetowego,telefonicznie, mailowo,poprzez sms bądź inne komunikatory udostępniane przez Sprzedawcę, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży produktu.
- Obsługa klienta- pracownik Fit Przystani, który prowadzi bieżącą obsługę Klienta, przyjmuje zamówienie, aktualizuje status płatności i zarządzania zamowieniem Klienta.
- Reklamacje – sytuacja lub warunki, które nie zostały przez Fit Przystań – catering dietetyczny spełnione a wynikają ze złożonego przez Klienta zamówienia lub niniejszym regulaminem.
3. Usługa
- Fit Przystań – catering dietetyczny w ramach swojej działalności oferuje dostarczanie pod wskazany adres na terenie działalności firmy zestawy pakietów cateringu dietetycznego. Każdy posiłek spakowany jest w oddzielny pojemnik jednokrotnego użytku. Posiłki spakowane są razem w oddzielną torbę/pudełko.
- Posiłki spakowane w czarne/białe oraz przezroczyste pojemniki. Nadają się do podgrzania w kuchenkach mikrofalowych. Przed podgrzaniem należy usunąć folię ochronną. Posiłki różnią się wielkością porcji i wartością energetyczną.
- Dostawy pakietów dietetycznych uzależnione są od wskazanego przez Klienta miasta dostawy i odbywają się następująco:
-województwo warmińsko-mazurskie (oprócz Olsztyna, Elbląga, Ostródy oraz Ełku) 8-20.
-dla pozostałych obsługiwanych miast: 1.00-8.00
- Pakiety dostarczone w ciągu dni roboczych przeznaczone są do spożycia tego samego dnia. Pakiety przygotowywane na niedzielę oraz dni świąteczne można spożyć w ciągu 48 godzin, ponieważ produkty oraz stosowana obróbka została odpowiednio dobrana tak, by nie wpłynęło to na jakość potraw. Pakiet powinien być przechowywany w warunkach chłodniczych.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe przechowywanie Produktu przez Klienta po dostawie. Klient przy składaniu zamówienia potwierdza swoją dostępność i gotowość do odbioru Produktu w przedziale czasowym podanym przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca nie odpowiada względem Klienta za niezraelizowanie dostawy wskutek okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności, w tym za działania siły wyższej.
- Fit Przystań – catering dietetyczny nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje spożywania posiłków po czasie innym niż podany.
- Zestaw na niedzielę dostarczany jest razem z zestawem sobotnim. Dostawy zestawów na Święta wypadające w tygodniu realizowane są tak jak na weekend czyli dzień wcześniej. O szczegółowych harmonogramach dostaw w dni świąteczne, długie weekendy itp. Klienci zostają powiadomieniz odpowiednim wyprzedzeniem za pomocą poczty e-mail, telefonicznie lub przez informację dołączoną do dostarczanego pakietu dietetycznego.
- Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niestosowania się przez Klienta do zaleceń zawartych na opakowaniach dostarczonych posiłków oraz ustaleń poczynionych z Klientem, w szczególności niepoinformowania Dietetyka współpracującego ze Sprzedawcą przed złożeniem Zamówienia tj. Spożycie posiłku po dacie jego przydatności, przechowywania posiłków w warunkach innych, niż określone w §3 pkt.4.,przygotowania do spożycia w sposób inny niż wskazany na opakowaniach.
- Sprzedawca nie gwarantuje Klientowi osiągnięcia zamierzonego celu dietetycznego, zwłaszcza gdy uniemożliwią to względy zdrowotne występujące po stronie Klienta.
- Klientowi przysługuje prawo konsultacji z Dietetykiem współpracującym ze Sprzedawcą przy doborze wariantu diety.
- Pakiety dietetyczne dostarczane przez Fit Przystań – catering dietetyczny obejmują:
–Dieta Standard
-Dieta Wegetariańska
-Dieta Sport
-Dieta Ketogeniczna
- Skład makroskładników, w każdej diecie układany jest przez Dietetyków według zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia dla populacji dorosłych osób i w diecie standard wynosi odpowiednio:
–białko –ok. 15-20%
-tłuszcz – ok. 30-40%
-węglowodany – ok. 55%
- Jadłospisy są przygotowywane przez dyplomowanych Dietetyków. W diecie stosowane są produkty sezonowe jak też produkty ze wszystkich zalecanych grup produktów spożywczych. Menu jest stałe i nie ma możliwości wykluczeń w diecie czy też wyboru posiłku.
4. Zamówienie
- Składający zamówienie potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
- Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Fit Przystań – catering dietetyczny danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Fit Przystań – catering dietetyczny określone zostały w punkcie “Polityka prywatności”.
- Osobą zamawiającą może być jedynie osoba dorosła. Zamówienia dla osób niepełnoletnich może dokonać prawny opiekun, który bierze pełną odpowiedzialność za efekty stosowania diety.
- Biuro Fit Przystań – catering dietetyczny przyjmuje zamówienia telefoniczne oraz prowadzi bieżącą obsługę Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17, sobota 8-12. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem telefonu 791 759 250.
- Pierwsza dostawa posiłków Fit Przystań – catering dietetyczny następuje w dniu wyznaczonym przez Klienta, jednak nie wcześniej 2 dni robocze po złożeniu zamówienia do godziny12.00. Jeśli zgłoszenie zostało złożone po godzinie 12.00, realizacja zamówienia nastąpi na 3 dzień od złożenia zamówienia.
- Zgłoszenia oraz kwestionariusze, które wpłyną na adres pocztowy kontakt@fitprzystan.pl w weekend oraz w piątek po godzinie 12.00, analizowane są w poniedziałek.
- Złożenie zamówienia następuje drogą elektroniczną i wiąże się z koniecznością akceptacji Regulaminu.Po wypełnieniu kwestionariusza/przesłaniu wiadomości e-mail, pracownik firmy Fit Przystań – catering dietetyczny skontaktuje się z Klientem telefonicznie w celu ustalenia szczegółów zamówienia oraz sposobu płatności.
- W przypadku zamówień telefonicznych, regulamin oraz szczegóły dotyczące zamówienia, w tym płatności, są przesyłane Klientowi drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Dokonanie płatności jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. W przypadku zawierania umowy w siedzibie Sprzedającego-Regulamin powinien zostać zaakceptowany podczas zawarcia umowy jako warunek konieczny do wykonania Usługi.
- Podczas korzystania z usług Fit Przystań – catering dieteytczny Klient ma prawo do kontaktu z Dietetykiem Fit Przystań – catering dietetyczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem telefonu 517 981 193.
- Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest poinformować Fit Przystań – catering dietetyczny o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów. W przypadku zatajenia tych informacji Fit Przystań – catering dietetyczny nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne niewłaściwej diety.
- Mając na uwadze, że oferowane przez Sprzedawcę Produkty nie uwzględniają wykluczeń pokarmowych, złożenie przez Klienta Zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem, iż na dzień złożenia Zamówienia Klient nie ma żadnych przeciwskazań i ograniczeń w spożywaniu wszelkich produktów spożywczych.
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z dzienną kartą menu, zawierającą informacje dotyczące składników, makroskładników oraz alergenów występujących lub mogących wystąpić w posiłku.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzję Klienta co do wariantu Diety, na który to Klient zdecydował się przy Zamówieniu. Klientowi przysługuje prawo do konsultacji z Dietetykiem wspołpracującym ze Sprzedawcą przy wyborze wiariantu Diety.
- Po otrzymaniu zamówienia Fit Przystań- catering dietetyczny przesyła Klientowi drogą elektroniczną lub SMS-em na podany podczas składania Zamówienia adres e-mail/telefon kontaktowy potwierdzenie o przyjęciu zamówienia stanowiące jednocześnie jego potwierdzenie. Z chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy Sprzedaży.
- Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera, w szczególności dane osobowe, adres dostawy oraz warunki zamowienia, w szczególności godziny i dni dostawy, rodzaj diety, kaloryczność, ilość i rodzaj posiłków, ilośc zestawów, informacje dodatkowe, cenę jednostkową zestawu oraz całkowitą cenę do zapłaty (wraz z ewentualnymi kosztami dostawy).
- Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących danych osobowych oraz specyfikacji zamowienia, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji zamówienia, do godziny 8.00.
- Eliminacja, zamiana składników pakietów nie jest możliwa, klient może skorzystać tylko i wyłącznie z diet wymienionych w ofercie.
- Fit Przystań – catering dietetyczny nie ponosi odpowiedzialności za brak efektów utraty masy ciała w przypadku osób z:
-niedoczynnością lub nadczynnością tarczycy;
-zaburzeniami hormonalnymi;
-cukrzycą typu 1 lub 2;
-nietolerancją pokarmową;
-alergiami;
-zaburzeniami metabolicznymi.
5. Zmiana zamówienia
W przypadku wprowadzania zmian do jadłospisu na życzenie Klienta Fit Przystań – catering dietetyczny zastrzega sobie czas realizacji wynoszący 2 dni robocze.
- Klient ma prawo wstrzymać dostawę pakietu dietetycznego na 2 dni robocze przed spodziewaną przerwą. Może to zrobić za pośrednictwem poczty e-mail (konatkt@fitprzystan.pl), telefonicznie lub przez SMS (tel. 791 759 250). W przypadku kontaktu za pomocą SMS/E-MAIL prosimy poczekać na potwierdzenie o odebranej wiadomości. W przeciwnym razie pakiet zostanie dostarczony zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
- Niewykorzystane dni zamówienia z tytułu ich anulowania w wyznaczonym terminie nie przepadają. Wykupiony pakiet zostaje o nie wydłużony. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za dni anulowane.
- W celu zmiany miejsca dostawy Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Fit Przystań- catering dietetyczny najpoźniej dzień roboczy przed datą dostawy w godzinach 08.00-12.00 od poniedziałku do piątku.
- Klient ma możliwość dokonania zmian w trakcie trwania zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć:
-rodzaju diety
-progu kaloryczności
-rezygnacjiKlient zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Fit Przystań- catering dietetyczny najpóźniej 2 dni robocze przed datą zaistnienia zmiany.
- Gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują “nadpłatę” w stosunku do pierwotnego zamówienia, można wykorzystać ją przy następnym zamówieniu. Brak możliwości zwrotu gotówki.
- Gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują “niedopłatę”-Klient zobowiązany jest niezwłocznie uregulować powstłą różnicę.
6. Rezygnacja
- Klient ma prawo do rozwiązania Umowy bez podania przyczyny z okresem wypowiedzenia trwającym 2 dni robocze.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy winno być złożone w formie pisemnej lub złożone osobiście w siedzibie Sprzedawcy bądź przesłane drogą elektroniczną za pośrednictwem korespondencji e-mail reklamacje@fitprzystan.pl
- Okres wypowiedzenia Umowy liczony jest od dnia skierowania wiadomości e-mail lub daty doręczenia Sprzedawcy, w przypadku pisma dostarczonego pocztą lub osobiście.
- W przypadku rozwiązania Umowy Sprzedający bez zbędnej zwłoki dokonuje zwrotu kwoty odpowiadającej części niewykonanej Umowy w postaci “Bonu Zakupowego”(brak możliwości zwrotu gotówki), który uprawnia okaziciela do zakupu wybranego wariantu diety oferowanej przez Fit Przystań – catering dietetyczny w terminie 12 miesięcy od dnia jego wydania na terenie działania Fit Przystań – catering dietetyczny, z zastrzeżeniem, że wartość zrealizowanych Usług rozlicza się według cen zgodnych z Cennikiem obowiązującym w okresie realizowania Usług oraz pomniejsza się zwrot o wartość cateringu za 2 dni robocze.
- W przypadku rezygnacji z pakietów dietetycznych podczas ich trwania, Fit Przystań – catering dietetyczny rozliczy każdy wykorzystany dzień w cenie za dzień zgodny z cennikiem dla wykorzystanego okresu.
- W przypadku rezygnacji z pakietów dietetycznych objętych promocją podczas ich trwania, Fit Przystań – catering dietetyczny rozliczy każdy wykorzystany dzień w cenie za dzień zgodnej z cennikiem dla wykorzystanego okresu.
- Aktualny cennik znajduje się na stronie internetowej www.fitprzystan.pl
- Sprzedawca ma prawo do rozwiązania Umowy w przypadku:
-braku dostępności Produktów;
-braku dokonania płatności za zakupiony Produkt lub Usługę;
-naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
7. Odstąpienie od Umowy
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, gdyż przedmiotem Umowy jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Niniejsze postanowienie Regulaminu zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta odnosi również skutek do Klientów będących konsumentami.
- Sprzedawca ma prawo do wstrzymania się lub odstąpienia od realizacji Umowy z powodu braku dostępności Produktu, złożenia Zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemozliwiający jego realizację – w tym brak akceptacji niniejszego Regulaminu, bezskuteczności uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Produktu, braku dokonania płatności za zakupiony Produkt, dokonania zapłaty za Usługi lub Produkty niezgodne z cennikiem lub naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Klienta i dokona zwrotu zapłaconej przez Klienta ceny w ciągu 2 dni roboczych. Skorzystanie z takiego uprawnienia nie stanowi o obowiązku Sprzedawcy do wypłaty odszkodowania, zadośćuczynienia czy naprawienia szkody po stronie Klienta.
8. Płatności
- Klient jest zobowiązany do dokonania płatności przed rozpoczęciem pakietu oraz przesłania potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: kontakt@fitprzystan.pl. W przypadku braku płatności zamówienie zostanie anulowane.
- Opłata za pakiety dietetyczne może nastąpić przelewem bankowym za cały okres z góry, wpłatę należy wnieść na rachunek o numerze 70 1240 5598 1111 0011 0944 1455
- Na życzenie Klienta Fit Przystań – catering dietetyczny wystawi fakturę VAT, jeżeli w momencie składania zamowienia Sprzedawca zostanie o tym poinformowany. Dane do faktury, w szczególności NIP, należy podać w formularzu zamowienia. Wystawiona faktura VAT zostanie wysłana drogą mailową na adres e-mailowy podany przy zamowieniu lub dołączona do pakietu dietetycznego.
9. Reklamacje
- Reklamacje związane z realizacją Umowy dotyczącej Produktu należy składać w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie Reklamacji drogą e-mailową pod adresem reklamacje@fitprzystan.pl. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące niezrealizowanej dostawy – w takim przypadku reklamacje należy złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać zrealizowana. Reklamacje rozpatruje Sprzedawca w każdy CZWARTEK. Klient otrzyma informację zwrotną w każdy PIĄTEK. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawce, za zasadną, Klient zostanie poinformowany o możliwości rekompensaty lub zmiany zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową;dotyczy to również sytuacji gdy reklamacja zostanie uznana za niezasadną.Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane w PONIEDZIAŁKI.
- Złożona reklamacja powinna zawierać :
-Identyfikację Klienta(imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy a także adres poczty elektronicznej);
-przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.
- W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych w §9 pkt.1, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta.
10. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2021 r.
- Każdy Klient wraz z pakietem dietetycznym otrzymuje niniejszy regulamin do wglądu.
- Złożenie zamowienia i dokonanie płatności jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Fit Przystań – catering dietetyczny zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L z 2016r. Nr 119/1 – (zw.RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2018 r. Poz.1000)-wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fit Przystań – catering dietetyczny z siedzibą w Giżycku, ul. Nowowiejska 29 11-500 Giżycko, NIP 8451998878 w celu przesyłania informacji handlowych, a także treści marketingowych i reklamowych, ankiet lub opinii pochodzących od Fit Przystań- catering dietetyczny lub podmiotów trzecich zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 Z 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L z 2016r. Nr 119/1 – (zw. RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych ( Dz.U. Z 2018 r. Poz. 1000)- wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wskazuję,iż udzielona zgoda jest dobrowolna i udzielam jej świadomie.